مقاله و پروژه ها، پایانامه ها و ترجمه مقالات رشته مکانیک از کارشناسی تا دکترا

انواع پروژه های مکانیک ( خودرو-ساخت-تاسیسات-تبدیل انرژی-سیالات- جامدات) از کارشناسی تا دکترا

مقاله و پروژه ها، پایانامه ها و ترجمه مقالات رشته مکانیک از کارشناسی تا دکترا

انواع پروژه های مکانیک ( خودرو-ساخت-تاسیسات-تبدیل انرژی-سیالات- جامدات) از کارشناسی تا دکترا

انواع پروژه ها، پایانامه ها و ترجمه مقالات ( مکانیک خودرو-ساخت و تولید -تاسیسات-تبدیل انرژی-سیالات- جامدات) از کارشناسی تا دکترا

بایگانی

۲۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • فرمت  : کد متلب Matlab  همراه با word و  توضیحات حل بصورت گام به گام
  • رشته: مهندسی مکانیک کارشناسی و  ارشد تبدیل انرژی
  • تعداد صفحات: 44 صفحه word
  • روش های حل شده :
  1. روش مارچینگ
  2. روش الگوریتم سیمپل

توضیحات محصول:





توجه:

  • برای دانلود فایل word کامل ترجمه لطفا تماس بگیرید.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله پس از خرید برای شما ایمیل می گردد.

با کمترین زمان و کیفیت بالا و قیمت توافقی توسط گروهی از فارغ التحصیلان و دانشجویان ارشد و دکترا دانشگاه های تهران.برای سفارش،پروژه با Mohamad.ka_1365@yahoo.com  مکاتبه کنید.پاسخ شما در کمتر از 24 ساعت فرستاده خواهد شد.

موبایل:09358930617

قیمت : توافقی


  • فرمت  : کد متلب Matlab و مپل Maple همراه با word و Powerpoint
  • رشته: مهندسی مکانیک کارشناسی و  ارشد تبدیل انرژی
  • تعداد صفحات: 20 صفحه word
  • روش های حل شده :

  • الف) Euler explicit Method                   ب) Euler explicit Method

    ج) Time Centeral Method                       د) Crank – Nicolson Method     

    ه)  Mac-Cormak Method

توجه:******CFD  ******


توضیحات محصول:



توجه:

  • برای دانلود فایل word کامل ترجمه لطفا تماس بگیرید.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله پس از خرید برای شما ایمیل می گردد.

با کمترین زمان و کیفیت بالا و قیمت توافقی توسط گروهی از فارغ التحصیلان و دانشجویان ارشد و دکترا دانشگاه های تهران.برای سفارش،پروژه با Mohamad.ka_1365@yahoo.com  مکاتبه کنید.پاسخ شما در کمتر از 24 ساعت فرستاده خواهد شد.

موبایل:09358930617

قیمت : توافقی



  • فرمت  : کد متلب Matlab و مپل Maple همراه با word و Powerpoint
  • رشته: مهندسی مکانیک کارشناسی و  ارشد تبدیل انرژی
  • تعداد صفحات: 20 صفحه word
  • روش های حل شده :

الف) Euler explicit Method                                  ب) Euler explicit Method

ج) Lax-Wendroff Method                                     د) Time Centeral Method 

ه) Crank – Nicolson Method                               خ) Mac-Cormak Method


  • توجه:******همراه با توضیح خط به خط کد متلب******

توضیحات محصول



توجه:

  • برای دانلود فایل word کامل ترجمه لطفا تماس بگیرید.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله پس از خرید برای شما ایمیل می گردد.

با کمترین زمان و کیفیت بالا و قیمت توافقی توسط گروهی از فارغ التحصیلان و دانشجویان ارشد و دکترا دانشگاه های تهران.برای سفارش،پروژه با Mohamad.ka_1365@yahoo.com  مکاتبه کنید.پاسخ شما در کمتر از 24 ساعت فرستاده خواهد شد.

موبایل:09358930617

قیمت : توافقی


  • فرمت  : کد مپل Maple
  • رشته: مهندسی مکانیک کارشناسی و  ارشد تبدیل انرژی
  • تعداد صفحات: حل تحلیلی با مپل



توجه:

  • برای دانلود فایل word کامل ترجمه لطفا تماس بگیرید.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله پس از خرید برای شما ایمیل می گردد.

با کمترین زمان و کیفیت بالا و قیمت توافقی توسط گروهی از فارغ التحصیلان و دانشجویان ارشد و دکترا دانشگاه های تهران.برای سفارش،پروژه با Mohamad.ka_1365@yahoo.com  مکاتبه کنید.پاسخ شما در کمتر از 24 ساعت فرستاده خواهد شد.

موبایل:09358930617

قیمت : توافقی


  • فرمت ترجمه : word و powerpoint پاوپوینت
  • رشته: مهندسی مکانیک کارشناسی - ارشد تبدیل انرژی
  • تعداد صفحات: 14صفحه ترجمه + 10 صفحه تحلیل مقاله
  • سال انتشار مقاله: 2010

توضیحات محصول

عنوان فارسی: جریان و انتقال گرما در یک کانال پر موج با سیال نانو

عنوان انگلیسی:

Effect of nano-particles on forced convection in sinusoidal-wall channel

چکیده :

در این مقاله ، جریان و انتقال گرما در یک کانال پر موج با سیال نانو با روش عددی مورد مطالعه قرار گرفته است.

دمای سیال ورودی ( Tc ) پائین تر ازدمای دیوارهای افقی(Tw) پرموج رخ می دهد. معادلات حاکم به طور عددی از طریق رویکرد درجه کنترل بر پایه تکنیک SIMPLE در میدان حل می شوند. سیال نانو آب-مس برای شبیه سازی مورد توجه قرار گرفته است.


توجه:

  • برای دانلود فایل word کامل ترجمه لطفا تماس بگیرید.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله پس از خرید برای شما ایمیل می گردد.

با کمترین زمان و کیفیت بالا و قیمت توافقی توسط گروهی از فارغ التحصیلان و دانشجویان ارشد و دکترا دانشگاه های تهران.برای سفارش،پروژه با Mohamad.ka_1365@yahoo.com  مکاتبه کنید.پاسخ شما در کمتر از 24 ساعت فرستاده خواهد شد.

موبایل:09358930617

قیمت : توافقی

  • فرمت  : Word
  • رشته: مهندسی مکانیک
  • تعداد صفحات: 48 صفحه

 عنوان پروژه:  بررسی انواع لوله – جنس لوله – خوردگی در لوله  

  • فرمت ترجمه: Word
  • رشته: مهندسی مکانیک
  • تعداد صفحات: 9 صفحه



توضیحات محصول

 عنوان فارسی: نیروهای مماسی در فرآیند ریخته گری دوار

عنوان انگلیسی مقاله:

Tangential Forces in Rotary Forging Process

 

چکیده

فرضیات نظری ارتباط سینماتیکی بین قالب نوسان کننده و قطعه کار در حین چکش کاری دوار در این مقاله بررسی می شود. با توجه به شرایط اصطکاک، لغزش یا لیز خوردن ممکن است باعث افزایش نیروهای محیطی در سطح مشترک قالب و قطعه کار می شود. این مساله به وسیله نتایج بررسی های تجربی فرایند چکش کاری دوار تصدیق شده است.

لغات کلیدی: چکش کاری دوار، چکش کاری گردشی، چکش کاری سیاره ای، نیروهای مماسی

  1. معرفی

چکش کاری، یکی از قدیمی ترین عملیات شکل دهی فلزات است که کاملا بر پایه کاربرد نیروهای فشاری است تا برای تغییر شکل تاثیر گذار باشد. به عبارت ساده تر، چکش کاری مورد استفاده قرار می گیرد تا یک شمش فلز را با استفاده از تغییر ابعاد شکل دهد( مقدماتی برای شکل دهی بیشتر)، و در شکل سطح بالاتر شکل های پیچیده ای با دقت بسیار بالا تولید می کند. بسته به اینکه عملیات در شرایط داغ، گرم یا سرد انجام می شود، چکش کاری بر روی ساختار و ویژگی های اجزای چکش کاری شده در درجات مختلفی تاثیر می گذارد. در حین عملیات چکش کاری، باید بارگذاری قابل توجهی صورت گیرد تا قطعه کار را تغییر شکل دهد چرا که نیروهای اصطکاکی بر روی سطح تماس قطعه کار و قالب افزایش می یابد. این مساله مخصوصا برای شکل دهی قطعه کارهایی ضروری است که نسبت ارتفاع اولیه به قطر آن ها کم است.

    چکش کاری دوار یک فرایند شکل دهی فلز نموی پیشرفته است که مورد توجه بیشتر صنایع تحقیقاتی و تولیدی قرار گرفته است. این فرایند از این نظر متمایز است که قالب بالایی در حین عملیات واژگون کردن در حرکت نوسانی است. در نتیجه این مساله، سطح تماس قالب و قطعه کار تنها قسمتی از مساحت قطعه کار خواهد بود. به خاطر اینکه فقط مساحت کوچکی از قالب در هر زمان در تماس با قطعه کار است، نیرو و قدرت مورد نیاز برای ایجاد تغییر به اصطکاک تکنولوژی چکش کاری متداول کاهش می یابد.

اساس این فرایند توسط اچ. اف. ماسی[۱]در سال ۱۹۲۹ داده شد، ولی اولین دستگاه چکش کاری در دهه های ۶۰ و ۷۰ قرن بیستم ساخته شد. در آن زمان در انگلیس اولین دستگاه های روتافرم[۲] و در لهستان اولین دستگاه های PXW ساخته شد( شکل ۱).دستگاه های لهستانی بر اساس ثبت مارکیناک[۳] سینماتیک متفاوت تری در قالب بالایی داشتند. تا آن زمان فرایند چکش کاری دوار به صورت نظری و تجربی در کشورهای مختلف مورد بررسی قرار گرفته بود، ولی هنوز مشکلاتی وجود داشت. یکی از این مشکلات پیچ خوردن لایه های افقی قطعه کاری است که در حال واژگون شدن است. این مساله به وضوح در پیچ خوردگی خط مستقیمی بر روی سطح جانبی نمونه مشاهده می شود، که ابتدا در جهت عمودی قرار داشت. به خاطر این مساله، نیروهای مماسی که در جهت محیطی عمل می کنند اندازه گیری شدند.


توجه:

  • برای دانلود فایل word کامل ترجمه لطفا تماس بگیرید.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله پس از خرید برای شما ایمیل می گردد.

با کمترین زمان و کیفیت بالا و قیمت توافقی توسط گروهی از فارغ التحصیلان و دانشجویان ارشد و دکترا دانشگاه های تهران.برای سفارش،پروژه با Mohamad.ka_1365@yahoo.com  مکاتبه کنید.پاسخ شما در کمتر از 24 ساعت فرستاده خواهد شد.

موبایل:09358930617

قیمت : توافقی
  • فرمت ترجمه: Word
  • رشته: مهندسی مکانیک
  • تعداد صفحات: 6 صفحه
  • سال انتشار مقاله: 2010


توضیحات محصول

 عنوان فارسی: تکنولوژی سرمایه گذاری ریخته گری برای تولید TIAL پره های توربین کم فشار مهندسی فرآیند و تجزیه و تحلیل پارامترها

عنوان انگلیسی مقاله:

Investment casting technology for production of TiAl low pressure turbine blades e Process engineering and parameter analysis

 چکیده:

پره های توربین های کم فشار (LPT) ساخته شده با ریخته گری سرمایه گذاری آلیاژهای تیتانیوم آلومینیومی بین فلزی برای کاربردهای موتور پروازی در طول بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلی متر نیازمند فرایندهای طاقت فرسا و پیچیده برای تولیدکنندگان میباشند. تخلخل انقباض خط میانه در طول ایرفویل و تلورانس بعدی توسط ریخته گری نزدیک به شکل شبکه، به ویژه حساس به موضوعات مربوط به تضمین کیفیت هستند. با این حال ضرورت تولید موتورهای هواپیمایی با عملکرد بالا و دوستدار محیط زیست ( آلایندگی کم ) نیازمند به معرفی اجزایی با کارایی بالا جدید همچون تیغه های LPT که از TiAl ساخته میشوند میباشد که تقریبا ۵۰٪ از همتاهای نیکلی  سبک ترند. عملیات حال حاضر، بر اساس مهندسی فرایند است که تکنولوژی های ریخته گری و ذوب کاری متفاوتی را بررسی میکند تا جریان تولید سری قابل اعتماد و تجدیدپذیر را برای تیغه های LPT از جنس TiAl ایجاد کنند که دربرگیرنده پنجره ای از پارامترهای مرتبط به فرایند است.

۱- مقدمه

توسعه حقیقی آلیاژها برای کاربرد در دماهای بالا در صنایع هوا فضا عموما قصد دارند که نشر CO2را کاهش دهند از طریق کاهش وزن و عملکرد اجزا در دماهای بالاتر را توسعه دهند. آخرین نسل تیتانیوم-آلومینیوم (TiAl) نشان داده اند که پتانسیل رسیدن به این هدف را دارند. با این حال TiAl ماده ای پرتقاضا است که نیازمند پیشرفت تکنولوژی های فرایندهای خاص است. دستابی در حال رشد بوده است و در مقدار آزمایشی ، خط تولید اجزای TiAl که بر اساس ریخته گری سرمایه گذاری گریز از مرکزی با کیفیت بالا، مورد بررسی صلاحیت قرار میگیرند.

بین فلزات تک فازϒ-(TiAl)  در آلیاژهای دوگانه TiAl با بیش از ۴۸٪ آلمینیوم وجود دارند و قابلیت حل بسیار پایینی را برای ناخالصی های درون شبکه ای در اختیار میگذارند. به همین دلیل مقادیر کوچک نسبی H,C,N و O منجر شکنندگی های شدید می شود. علاوه بر این، چکش خواری و سختی تنها با تغییرات و اصلاح آلیاژی نسبتا میتوان افزایش داد. با پیشرفت های بعدی در آلیاژهای دو فازی ϒ-(TiAl)  امکان بهبود در هر دو خاصیت به میزان چشمگیر را ممکن ساخت. آلیاژهای واقعی مهندسی بیش از مقادیرکم α۲(Ti3Al) در فازϒ-(TiAl)   از این ترکیب دارند. α۲(Ti3Al) شکننده تر و سخت تراز ϒ-(TiAl) است اما قابلیت حل بالاتری برای ناخالصی های درون شبکه ای دارند بنابراین مقدار ناخالصی های درون ϒ-(TiAl) را کاهش میدهد. شکل ۱ دیاگرام واقعی شده فاز Ti-Al را نشان میدهد. برخی تغییرات مخصوصا درباره غلظت آلمینیوم بالای حدود ۴۰٪. اعمال شدند. آلیاژهای ریخته گری مدرن حدود ۴۴ تا ۴۹ ٪ آلمینیوم دارند و در پروژه های تحقیقی متفاوت، در ارزیابی ها، خوب نشان داده اند.


توجه:

  • برای دانلود فایل word کامل ترجمه لطفا تماس بگیرید.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله پس از خرید برای شما ایمیل می گردد.

با کمترین زمان و کیفیت بالا و قیمت توافقی توسط گروهی از فارغ التحصیلان و دانشجویان ارشد و دکترا دانشگاه های تهران.برای سفارش،پروژه با Mohamad.ka_1365@yahoo.com  مکاتبه کنید.پاسخ شما در کمتر از 24 ساعت فرستاده خواهد شد.

موبایل:09358930617

قیمت : توافقی
  • فرمت ترجمه: Word
  • رشته: مهندسی مکانیک
  • تعداد صفحات: 6 صفحه
  • سال انتشار: 2012


توضیحات محصول

 عنوان فارسی: ریخته گری دوار _ یک جایگزین پذیرفتنی برای شکل دهی فلزات حجیم

عنوان انگلیسی مقاله:

ORBITAL FORGING – A PLAUSIBLE ALTERNATIVE FOR BULK
METAL FORMING

 

چکیده

چکش کاری گردشی یک فناوری نسبتا جدید است که در آن قسمت ها به وسیله حرکات خاص ابزارها تولید می شوند. حرکات نموی خاص تماس کمتر بین ابزار و قطعه کار را ممکن می سازد و بنابراین بارگذاری شکل دهی و اصطکاک کمتری ایجاد می شود. از این جهت چکش کاری گردشی در برخی موارد این امکان را به وجود می آورد تا تنها با یک عملیات یک قطعه مطلوب تولید شود، در حالی که در چکش کاری سنتی به دو یا تعداد بیشتری عملیات نیاز است. اگرچه چکش کاری گردشی تعدادی موانع هم دارد، موانعی از قبیل نگهداری پیچیده تر ماشین و زمان تولید بیشتر. این مقاله خلاصه ای از ویژگی های اصلی چکش کاری گردشی و مقایسه ای با چکش کاری سنتی را بیان می کند. تجزیه و تحلیل های عددی اعمال شده است. دیاگرام بارگذاری- ضربه برای قطعه کار خاص برای چکش کاری گردشی و سنتی هم ارایه می شود.

لغات کلیدی : چکش کاری گردشی، شکل دهی فلز حجیم، تجزیه و تحلیل FE

  1. معرفی

در چکش کاری گردشی، تغییر شکل پلاستیکی قطعه کار با استفاده از فشارهای فشرنده به شمش فلزی به روش نموی اعمال می شود. مساحت تماس بین قالب و قطعه کار کمتر از چکش کاری سنتی است که منجر به بارگذاری شکل دهی و فشار قالب کمتری می شود. این فناوری مزایایی دارد به خصوص برای تولید قطعاتی که نسبت قطر به ارتفاع بالایی دارند.

چکش کاری گردشی(دوار) موضوعی بوده است که بسیار مورد بررسی قرار گرفته است. در منبع [۱] چکش کاری دوار با چکش کاری های مرسوم مقایسه می شود. بررسی ها با استفاده از علامت FE واضح دینامیک پلاستیک- الاستیک سه بعدی هدایت شدند. سینماتیک فرایند در منبع [۲] آمده است. نتیجه گیری شده است که زاویه چرخش تاثیر زیادی بر روی پارامترهای فرایند دارد. مولفان  در منبع [۳] عملیات چکش کاری فلز حجیم نموی را بررسی کرده اند. تمرکز ویژه ای بر روی روش های عددی مناسب برای تجزیه و تحلیل این نوع چکش کاری فلز انجام گرفته است.

مقاله پیش رو ویژگی های اصلی اقتصادی- تکنولوژیکی چکش کاری گردشی را روشن می کند. علاوه بر این، تجزیه و تحلیل های عددی فرایند هدایت شده است تا بارگذاری شکل دهی را پیش بینی کنند. مقایسه با چکش کاری سنتی هم انجام شده است.


توجه:

  • برای دانلود فایل word کامل ترجمه لطفا تماس بگیرید.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله پس از خرید برای شما ایمیل می گردد.

با کمترین زمان و کیفیت بالا و قیمت توافقی توسط گروهی از فارغ التحصیلان و دانشجویان ارشد و دکترا دانشگاه های تهران.برای سفارش،پروژه با Mohamad.ka_1365@yahoo.com  مکاتبه کنید.پاسخ شما در کمتر از 24 ساعت فرستاده خواهد شد.

موبایل:09358930617

قیمت : توافقی
  • فرمت ترجمه: Word
  • رشته: مهندسی مکانیک
  • تعداد صفحات: 39 صفحه


توضیحات محصول

 عنوان فارسی: مروری بر تکنولوژی ریخته گری شعاعی با استفاده از طراحی به منظور بهبود فرآیند

عنوان انگلیسی مقاله:

A REVIEW OF RADIAL FORGING TECHNOLOGY INCLUDING PREFORM DESIGN FOR PROCESS OPTIMIZATION

 مقدمه

فرایند شکل دهی فلزات بر اساس خاصیت شکل پذیری فلزبه دو دسته عمده تقسیم بندی می شود. lange (لانگ) شکل دهی به فلزات را بر اساس فرم دهی آزاد جریان (بدون قید) و باقید بندی جریان به دو دسته تقسیم نمود (منبع۱). براساس این تعریف،شکل نهایی و تلرانس قطعه در روش فرم دهی آزاد تنها به حرکت نسبی و موقعیت قطعه وابسته است. از طرف دیگر فرم دهی با قید بندی به حرکت ماشین وابسته نمی باشد وتنها تابعی از معایر لانگ برای قطعات مختلف می باشد. بر اساس این تعاریف آهنگری شعاعی در دسته شکل دهی های بدون قید قرار می گیرد.علاوه بر این، واضح است که آهنگری شعاعی میتواند قطعات متفاوتی را با شکل های مختلف بدون نیاز به تغییر در شکل اولیه قطعه بوجود آورد.

آهنگری شعاعی بیشتر به عنوان روشی نوین در فرایند آهنگری شناخته می شود. اصطلاح آهنگری چرخشی زمانی رایج شد که در برخی از فرایندها قطعه در حین عملیات آهنگری تحت چرخش قرار می گیرد. اصطلاح آهنگری شعاعی به صورت گسترده در اروپا مورد استفاده قرار می گیرد درحالی که در ایالات متحده از هر دو اصطلاح آهنگری شعاعی و چرخشی برای این فرایند استفاده می گردد. این فرایند در شکل ۱ به نمایش گذاشته شده است.

فرایندی که می توان آن راجزء آهنگری شعاعی بحساب آورد  swaging نام دارد. swaging در بخشی که قطعه را نگه می دارد و قسمت  چرخاننده قطعه با آهنگری شعاعی متفاوت است.معمولا ۲ الی ۴ قطعه  همزمان مورد استفاده قرار می گیرد.انتها قطعه که با قسمت چرخاننده در ارتباط است به صورت دندانه ای تراشیده می شود. به علت چرخش قسمت نگهدارنده در فرکانس های بالا بخش چرخاننده با یک نیروی محوری قطعه را در سر جای خود نگه می دارد. جابه جایی قطعه با قرار دادن یک لایه نازک فلز بین قطعه و قسمت های چرخان تامین می گردد.


توجه:

  • برای دانلود فایل word کامل ترجمه لطفا تماس بگیرید.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله پس از خرید برای شما ایمیل می گردد.

با کمترین زمان و کیفیت بالا و قیمت توافقی توسط گروهی از فارغ التحصیلان و دانشجویان ارشد و دکترا دانشگاه های تهران.برای سفارش،پروژه با Mohamad.ka_1365@yahoo.com  مکاتبه کنید.پاسخ شما در کمتر از 24 ساعت فرستاده خواهد شد.

موبایل:09358930617

قیمت : توافقی